Spordiklubi ja veekeskus hetkel SULETUD

Pilates

Pilateses treenid aeglases tempos ning ohutult kere süvalihaseid. Tulemuseks on väga hea lihastoonus ning veel parem enesetunne.

  • Kestus
    55 minutit
  • Treeningud
    4x nädalas
  • Klubi liikmetele
    TASUTA
Järgnevad treeningud
    Tunniplaan

    Mida sisaldab Pilates

    Pilates sobib kõigile, vaatamata eale ja füüsilisele ettevalmistusele.

    • Treeningu kestus on 55 minutit
    • Pilatese põhieesmärgiks on kerelihaste tugevdamine läbi lülisamba stabiliseerimise. Pilates keskendub liigutuste täpsusele, sujuvusele ja kontrollile, lülisambale ja sisemistele “süvalihastele”
    • Pilates sobib Sulle, kui otsid rahulikus tempos aga samas tugevalt toneerivat treeningut. Tänu liigutuste täpsusele on treening ohutu ning sobib nii tervetele, kui ka tervisemuredega inimestele, noortele ja vanadele.
    • Pilatese tunnis tugevdad lihaseid tuhara, reite, kõhu- ja seljapiirkonnas. Vahel kasutame treeninguteks ka erinevaid abivahendeid. Aja jooksul saavutad suurepärase toonusega, otsekui voolitud keha.

    Liituse pilatese rühmatreeninguga ja tõsta oma lihastoonust.

    Treenerid