Spordiklubi AVATUD iga päev 06:00 - 23.00 ja veekeskus 06:00 - 22:00.

KEHA JA MEEL

KEHA JA MEEL treeningud aitavad saavutada paremat ühendust oma kehaga, arendavad tasakaalu, tõstavad lihastoonust ning mõjuvad lõõgastavalt.

KEHA JA MEEL treeningud Reval-Spordis

Pilates

Pilates keskendub peamiselt kerelihaste tugevdamisele läbi lülisamba stabiliseerimise. Fookuses on erinevate liigutuste täpsus, sujuv üleminek ja kontrollitud kehahoiak, mis annab koormust lülisambale ja süvalihastele. Pilates on rahuliku tempoga, aga väga efektiivne ja toniseeriv treening. Koormust saavad tuhara-, reite-, kõhu- ja seljalihased. Aeg-ajalt kasutatakse treeningus ka erinevaid abivahendeid, mis muudavad harjutused veelgi tõhusamaks.

Tänu liigutuste täpsusele ja rahulikule tempole sobib Pilates nii terve füüsisega kui ka tervisemuredega igas vanuses inimestele.

Yin-Yang Jooga

Yin-Yang tähistab vastandeid – külm ja soe, sisemine ja välimine, kõva ja pehme. Yin-Yang jooga koosnebki vastandlikest harjutustest, olgu need kas passiivsed ja lõdvestavad või rütmilised ning pingutavad. Trennis vaatame luid, liigeseid, sidemeid ja kõõluseid kui Yin ning lihaseid kui Yang. Trennis keskendutakse peamiselt alaselja ja puusapiirkonna pingest vabastamisele ja avamisele. Treening vähendab pingeid kogu kehas ning sellega kaasnevaid valusid kaela-, õla-, selja- ja puusapiirkonnas.

Yin-Yang jooga on ohutu ning sobib nii tervetele, kui ka tervisemuredega inimestele, noortele ja vanadele.

Fitness jooga

Fitness jooga on liikuv ja dünaamiline treening, mis sobib nii meestele kui ka naistele ja keskendub keha painduvuse arendamisele. Treening koosneb lihtsatest poosidest ja klassikalisest joogast tuntud päikesekummardustest. Tund lõpeb alati põhjaliku kogu keha venitusega. Treening aitab vähendada lihaspingeid, vältida vigastuste teket ning maandada stressi.

Fitness jooga sobib hästi igas vanuses meestele ja naistele.

BodyBalance

BODYBALANCE® on Les Mills kontsepttundide hulka kuuluv treening, mis baseerub jooga, tai-chi ja pilatese harjutuste kombinatsiooniga rahuliku muusika saatel. Treening arendab painduvust ja tasakaalu, parandab rühti, tugevdab lihaseid ning vähendab lihaspinget ja stressi. Tund lõppeb juhendatud meditatsiooniga, mis aitab maandada argielust tingitud stressi ja pingeid.

Treeningud toimuvad Les Mills meetodil, mis tähendab kolme kuu jooksul samu BODYBALANCE® harjutusi ja muusikat, olenemata klubist, treenerist, linnast või isegi riigist.

BODYBALANCE® treeningud sobivad tänu harjutuste erinevatele raskusastmetele nii alustavatele kui ka edasijõudnud treenijatele.

Jooga saunas

Jooga saunas treeningud toimuvad spetsiaalses Sanaarium saunas, kus temperatuuriks on 50-60⁰С ning õhuniiskus 45-50%. Sanaariumi seinad on laotud soolakivist, mis soodustab hingamisteede puhastumist ning kasulike mineraalide imendumist.

Sauna mõnus kuumus mõjub koheselt ja aitab joogaharjutusi tehes lõdvestada keha ning pehmendada lihaseid. Tulemusi tunned juba esimese korraga. Kaasa võtta mugavad ja kerged lühikesed spordiriided (mitte ujumisriided), suurem käterätik istumise alla ja väiksem higi pühkimiseks ning kindlasti joogivesi.

Jooga saunas tugevdab ja venitab lihaseid, parandab lülisamba liikuvust, keskendumisvõimet ning unekvaliteeti, kiirendab ainevahetust ja leevendab stressi.

Rahulik ning mõnus treening sobib igas vanuses ning treeningtasemega inimestele.