Spordiklubi ja veekeskus hetkel SULETUD

Vesiaeroobika

Vesiaeroobika käigus teed muusika saatel aktiivselt harjutusi basseinis. Treening annab hea üldfüüsilise koormuse ja suurepärase enesetunde. Valida saad erinevate treeningkavade vahel.

  • Kestus
    30, 45 minutit
Järgnevad treeningud
    Tunniplaan

    Mida sisaldab Vesiaeroobika

    Vesiaeroobika sobib kõigile, vaatamata eale ja füüsilisele ettevalmistusele.

    Trennid toimuvad 25 meetrises basseinis, kus sügavust 1.2-1.4 m.

    • Vastavalt valitud treeningule on kestus 30-45 minutit;
    • Basseinis liikudes mõjub kehale veetakistus, mistõttu lihased saavad vajaliku treeningkoormuse;
    • Vees treenimine sobib kõigile, treeningtasemest sõltumata. Tänu oma pehmele iseloomule sobib vesiaeroobika kõikidele eakatele, ülekaalulistele, rasedatele ja ka liigeseprobleemide korral;
    • Vesiaeroobika parandab südame tegevust, suurendab lihastoonust ning vähendab rasva osakaalu organismis. Lisaks aitab trenn parandada painduvust ja koordinatsiooni ning annab suurepärase enesetunde.

    Valida saad erinevate vesiaeroobika treeningkavade vahel:

    AquaBox

    45 minutiline treening kus on ühendatud nii vesiaeroobika harjutused kui võitluskunstide (jala-, kätelöögid, asendid jne).

    • Tund algab soojendusega.
    • Tunni põhiosas õpetatakse erinevaid lööke ja ehitatakse üles sammukombinatsioone.
    • Treening lõppeb jõu harjutustega, kus pööratakse rohkem tähelepanu kõhulihastele. Tund on intensiivne ja väga emotsionaalne.

    AquaMix

    45 minutiline tõhus treening, kus on kombineeritud erinevad vesiaeroobika stiilid. Kasutatakse erinevaid vahendeid. Tund on väga vaheldusrikas, kus keskendutakse kogu keha lihastoonuse tõstmisele.

    • Tund algab ergutava soojendusega.
    • Tunni põhiosas ehitame üles särtsakaid sammukombinatsioone, millega arendame vastupidavust ja jõudu. Jõuharjutuste osas treenime erinevate vahvate vahendite abil kõiki suuri ja väiksemaid lihasgruppe.
    • Tund lõppeb mõnusate venitusharjutuste ja meeldiva lõõgastusega. Igaüks saab kaasa hea enesetunde.

    AquaTone

    45 minutiline treening. Tõhus lihastreening vahenditega, mis aitavad saada suurema veetakistuse.

    • Tund on lihtsate harjutustega ja paljude kordustega, et tunda treenitavaid lihaseid.
    • Tunnis kasutatakse spetsiaalseid vahendeid, mis kinnitatakse nii kätele kui jalgadele. Tänu vahenditele saavutatakse suurem veetakistus.
    • Töö toimub nii aeroobselt kui anaeroobselt, kasutatakse erinevaid intervalle ning korduste arve.

    AquaPilates

    30 minutiline, kogu keha haarav pilatese ja füsioteraapia põhimõtetel baseeruv tund, mille eesmärgiks on tugevdada süvalihaseid, stabiliseerida lülisammast ning suurendada liigese liikuvust.

    • Harjutused kulgevad rahulikus tempos, saavutamaks paremat kontrolli liigutuste täpsuse ja sujuvuse üle.
    • Treening algab lihtsamate soojendusharjutustega, liikudes edasi raskematele funktsionaalsetele harjutustele, kus kasutatakse ka mitmeid abivahendeid (nt nuudlid, ujumislauad, jm).
    • Kuna veekeskkonnas saab igaüks oma treeningkoormust ise reguleerida, sobib AquaPilates nii alustajatel kui ka edasijõudnud pilates huvilistele.

    Registreeri treeningule ning tunne ennast hästi juba täna.

    Kui sa ei ole veel klubiliige, siis rühmatreeningule saad registreeruda telefonil 6412068. Tunniplaaniga saad tutvuda SIIT.

    Treenerid