Spordiklubi AVATUD iga päev 06:00 - 23.00 ja veekeskus 06:00 - 22:00.

Koolitused

Reval-Sport on täienenud UUE kööginurgaga loenguruumi võrra, kus toimuvad erinevad töötoad, praktilised loengud ning koolitused.
Lisaks aitame Sul korraldada erinevaid firmaüritusi, seminare ja motivatsioonipäevi.

  • osalustasu
    Töötuba 30€
  • osalustasu
    Loeng 10€

Koolituskalender APRILL:

12. august kell 17:00 – 19:00 Töötuba „Kolm käiku“ (Liina Laur)

Registreerumiseks kirjuta: liina@revalsport.ee

 

Tervisliku toidu töötuba „Kolm käiku“ keskendub tasakaalustatud ja täisväärtuslikule lõuna- või õhtusöögimenüüle. Töötoas teeme 10 liikmelises seltskonnas süüa ning räägime loengu vormis lähemalt vitamiinidest ja mineraalainetest ning kuidas neid toidust paremini kätte saada. Lisaks sellele teeme väikese teadmiste kontrolli lõbusa viktoriini näol. Koolitus toimub neljapäeval 12. augustil kell 17.00- 19.00  Reval-Sport kööginurgaga konverentsisaalis.  Kaasa võtta hea tuju, tühi kõht, nobedad näpud, aga miks mitte ka sõbranna/sõber või kaaslane, sest seltsis on ju ikka lõbusam!

Menüü:

  1. Muskaatkõrvitsa püreesupp leivakrutoonide ja seemnetega
  2. Täidetud kanarull veisesingi, monzarella ja spinatiga, kõrval kartulipüree ning röstitud aiasaadused
  3. Suhkruvaba Philadelphia toorjuustukook marjadega
Osalustasu 30€

 

Hind sisaldab:

  • Kogu vajaminev tooraine
  • Koolituse materjalid
  • Retseptid
  • Köögi kasutus ja degusteerimine

 

Miks töötoas osaleda?

Toitumine on teema mille ümber käib pidev diskussioon. Mis on tervislik? Kas nähtavate kõhulihaste saamiseks peaks sööma ainult kana ja brokkolit? Kas kartulit tohib süüa? Kas õli ja muude rasvaallikate tarbimine teeb paksuks? Oleme pidevas infomüras, kus kriitilist meelt säilitada on väga raske.

Kaalulangetus või hoidmine on aga tegelikkuses nagu lihtne algkooli matemaatika. Kui sööd vähem, kui kulutad, siis kaal langeb ning kui sööd rohkem, kui kulutad, siis kaal tõuseb. Oma päevase kaloraaži välja arvutamiseks ning jälgimiseks aga ei pea kalkulaator taskus ringi käima – selleks on meil nutitelefon ning erinevad rakendused, mis kogu arvutustöö meie eest ära teevad.

Selleks, et kaloraaž oleks kontrolli all, peab mõistma erinevate toiduainete koostist ning jälgima oma portsjone. Edu võti kaalulangetusel ning säilitamisel on planeeritud ja teadlik tegutsemine. Seda, kuidas seda kõike teha, koolitusel õpimegi!

 

Koolitaja Liina Laur:

Minu EESMÄRK treenerina on panna rõhku tervele kehakuvandile ning lähtuda printsiibist, et inimene loob iseendast veel parema ning täiuslikuma versiooni, liikudes oma soovitud eesmärkide suunas. Tervislik toitumine ei tähenda ranget dieeti, vaid teadlikke valikuid. Tervislik toit on maitsev ning see annab sulle võimaluse proovida põnevaid retsepte ning uusi tooraineid. Annan Sulle vajalikud teadmised tasakaalustatud toitumisest, et saavutaksid oma soovitud eesmärgid, mis jäävad püsima!