Spordiklubi AVATUD iga päev 06:00 - 23.00 ja veekeskus 06:00 - 22:00.

Spordiklubi

Vii oma treeningud uuele tasemele ning liitu võitluskunstide treeningstiilidega. Treeningutes on kombineeritud löögid ning kombinatsioonid kickpoksist ja klassikalisest poksist koos üldkehaliste harjutustega (kätekõverdused, kükid, kõhulihased jne). Treeningutesse on oodatud noored ja täiskasvanud nii naised kui mehed.

Võitluskunstid

Vii oma treeningud uuele tasemele ning liitu võitluskunstide treeningstiilidega. Treeningutes on kombineeritud löögid ning kombinatsioonid kickpoksist ja klassikalisest poksist koos üldkehaliste harjutustega (kätekõverdused, kükid, kõhulihased jne). Treeningutesse on oodatud noored ja täiskasvanud nii naised kui mehed.

Liitumiseks võta ühendust treeneritega: merit@revalsport.ee või oskar@revalsport.ee

Paketid:

Piiranguteta pakett (aastane)69€Sisaldab 3x nädalas ühistreeninguid kindlatel aegadel ja päevadel; piiramatu jõusaali, spordiklubi ja veekeskuse kasutamine.
Piiranguteta kuukaart (30 päeva)79€Sisaldab 3x nädalas ühistreeninguid kindlatel aegadel ja päevadel; piiramatu jõusaali, spordiklubi ja veekeskuse kasutamine.
Hommikupakett59€Sisaldab 3x nädalas ühistreeninguid kuni kella 15:00-ni; piiramatu jõusaali, spordiklubi ja veekeskuse kasutamine.
Noortepakett45€Vanustele 7-12 a. (k.a); ühistreeningud 2x nädalas kindlatel aegadel ja päevadel.
Noortepakett + ujumine55€Vanustele 7-12 a. (k.a); poksitreeningud 2x nädalas kindlatel aegadel ja päevadel + 1x nädalas ujumistreening kindlal päeval ja ajal.

Täiskasvanute liikmelepingu näidis.

 

Treeningstiilid Reval-Spordis:

MORNING BOXING – hommikune poksitreening, mis on üles ehitatud nii, et esmaspäev ja kolmapäev on klassikaline poks ning reedel kickpoks. Sobilik igale treenijale nii algajale kui ka edasijõudnule. Nädala esimeses pooles keskendutakse rohkem kätelöökidele ning poksiliikumisele, reedeses trennis on kombodel juures ka jalalöögid, mis muudab trenni mõnusalt intensiivseks. 15min dünaamiline soojendus, 30-40min kombod poksikotil või paaris ning lõpus kerge lihastreening ja lõdvestus.

45 MIN RINGTREENING – poksi elementidega ringtreening, kus paneme rõhku plahvatuse, kiiruse ning vastupidavuse arendamisele. Kasutame väikeseid hantleid, köisi, topispalle ja palju muud põnevat, et hoida jaamad huvitavad ning vaheldust pakkuvad. Sobilik igale treenijale, sest igas jaamas on võimalik harjutust valida endale sobiva koormuse järgi. Treener aitab vajadusel muuta harjutust kergemaks või intensiivsemaks, et see oleks vastav kliendi eesmärkidele ja arengule.
10-15min dünaamiline soojendus, 20-30min jaamadega ringtrenn, 10min lõdvestus ja venitus.

HIIT & BOXING FOR LADIES (algajad) – Pöörame tähelepanu kickpoksi õppimisele ehk keskendume baastehnikale nii poksikotil kui ka löögikilpidel. Kahe kuulise baaskursuse läbimisel mõistad kõiki poksi põhilööke nii käte kui jalgadega ning kombode meeldejätmine ei ole enam midagi keerulist. Baaskursus kestab 2 kuud ning seejärel muutub Sinu treeningplaan edasijõudnud treenijale vastavaks – Hiit & Boxing For Ladies trennid toimuvad siis 3x nädalas poksisaalis.

NB! Teisipäev ja neljapäev toimuvad Hiit & Boxing for ladies trennid poksisaalis ühise grupina. Kahel esimesel laupäeval 11.09 ja 18.09 toimuvad väikegruppides jõusaali treeningud, kus igale osalejale jääb kätte iseseisev jõusaali treeningkava. Ehk kolmas kord nädalas tuleb treenida iseseisvalt jõusaalis või valida taastavaks trenniks midagi Revali tunniplaanist. Iga baaskursusega liituja saab treeneri käest küsida vastavalt enda eesmärkidele nõu ja sobivat lahendust.

HIIT & BOXING FOR LADIES (edasijõudnud) – on kombineeritud poksi ning üldkehaliste harjutustega (kätekõverdused, kükid, kõhulihased jne) ning nagu nimi ütleb, siis saalis on koos ainult naised. Iga tund on erinev, kava ei kordu kunagi identselt, kuid treener keskendub sellele, et Sinu areng oleks jätkusuutlik ning pidev. Muidugi on liikmena sul oma vastutust, et käiksid kohusetundlikult trennides kohal ning annaksid endast alati tänase päeva parima.

REVAL MUAY THAI – Otsetõlkes tähendab “Muay Thai” kaheksa jäseme kunsti. See on praktiline ja põnev võitluskunst, milles kasutatakse jalgu, käsi, põlvi ja küünarnukke. Lisaks sisaldab Muay Thai clinchimist ehk püstimaadlust, mis on enesekaitses äärmiselt kasulik. Nagu nimi ütleb, on Muay Thai Tai rahvusvõitluskunst ja pärineb mitmesaja aasta tagusest ajast, kus seda arendati hõimudes lähivõitluse jaoks.